راهنمای خرید لنز عسلی و انواع آن

راهنمای خرید لنز عسلی

لنز های عسلی در حال حاضر یکی از محبوبترین لنز های رنگی در بازار هستند. این لنز ها اغلب با تغییر رنگ طبیعی چشم برای زیبایی و جذابیت چشمها به عنوان لنز رنگی و یا برای بهبود برخی بیماری های چشمی و بینایی به عنوان لنز طبی رنگی به کار می‌روند. بطور کلی، رنگ عسلی نوعی انشعاب از رنگ قهوه ای طلایی محسوب میشود که برندهای مختلف هر کدام طراحی هایی متفاوت از این رنگ را در لنزهای تولیدی خود در لنزهای عسلی بکار میگیرند.لنزهای عسلی روی اکثر رنگ چشم ها اعم از مشکی، قهوه‌ای، سبز، طوسی و حتی آبی قابلیت استفاده را دارند. اما به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب لنز، نوع پوست و رنگ موی شما نیز در انتخاب لنز موثر می‌باشد.

لنز عسلی به چه رنگ پوست و صورت هایی می آید؟
لنز عسلی به طور کلی برای تمام انواع رنگ پوست مناسب هستند، اما بهترین رنگ صورت برای استفاده از لنز عسلی، صورت هایی با رنگ پوست گرم و زرد ( مثلا پوست های قهوه ای، قهوه ای تیره و امثال آن) هستند. به عنوان مثال، اگر شما یک پوست رنگی خنثی، یعنی پوستی که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم دارید، می‌توانید از لنز های عسلی با درجه رنگ یک و نیم تا دو تیره‌تر از رنگ چشم‌هایتان استفاده کنید. با این حال انتخاب لنز کاملا سلیقه ای بوده و ممکن است شما با انتخاب و تست لنزی با مشخصات متفاوت از موارد گفته شده از انتخابتان راضی و خوشحال باشید.

لنز عسلی

چرا باید لنز عسلی بخریم؟
یکی از دلایل مهمی که باعث شده لنز عسلی محبوب شود، تفاوت و تمایزی است که با بقیه افراد که معمولا دارای رنگ چشم مشکی یا قهوه ای هستند ایجاد میکند و باعث جذابیت و زیبایی چشم های مصرف کننده میشود. با استفاده از لنز های عسلی می‌توان به راحتی و با قیمتی ارزان، چشم های خود را به یک عنصر جذاب تبدیل کرد.

چگونه از بین انواع لنز عسلی انتخاب کنیم؟
برندهای مختلف و جهانی تولید کننده لنز چشم مانند ویکتوریا، سلنا، فرشتون و دهب از انواع مختلف رنگ عسلی با ترکیب کردن با دیگر رنگ ها، انواع مختلفی از لنز های عسلی مانند لنز عسلی طوسی ، لنز عسلی دورمشکی، لنز سبز عسلی و… را در بازه های زمانی متفاوت مانند فصلی و سالانه ارائه می دهند.

لنز عسلی طوسی

در ادامه توصیه می‌شود که هرگز از لنز های رنگی با کیفیت پایین یا از فروشگاه های نامعتبر خرید نکنید، چون چشم ها از حساس ترین نقاط بدن هستند و کوچکترین بی احتیاطی در انتخاب ممکن است نتایج ناگواری برای چشم داشته باشد.

امیرلنز بعنوان بزرگترین واردکننده لنز چشم در ایران و صاحب امتیاز برند لنز آماندا با دارا بودن بیشترین تنوع و امکان خرید و تست آنلاین و حضوری در دو شعبه تهران و رشت و ارسال به سراسر کشور امکان خرید راحت لنز چشم را برای هم میهنان عزیز فراهم کرده است.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

2 دیدگاه برای "راهنمای خرید لنز عسلی و انواع آن"

  • مبینا در تاریخ
    پاسخ

    عالی.یعنی الان پوست من برنزه ست لنز عسلی به من میاد؟

    • admin در تاریخ
      پاسخ

      سلام. بله ما برای پوست های سبزه و برنزه معمولا لنزهای کاراملی-عسلی پیشنهاد میکنیم ولی رنگ مو و رنگ خود چشم هم مهم هستن. میتونید برای راهنمایی بیشتر توی واتساپ از مشاورین ما کمک بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *