بهترین رنگ لنز برای عروس چه رنگی است؟(+۸ لنز پر فروش)

بهترین لنز چشم رنگی برای عروس

استفاده از لنز رنگی ،یکی از گزینه های آرایش و میکاپ برای جشن و مراسم ها بخصوص مراسم عروسی است. لنزهای رنگی باعث تغییر رنگ چشم می شوند که این موضوع می تواند جذابیت و زیبایی آرایش چهره را دگرگون کند.

در پاسخ به انتخاب بهترین رنگ لنز برای عروسی و مراسم میتوان به لنزهای رنگی طوسی خاکستری ، لنزهای عسلی و ترکیبی طوسی عسلی و سبز عسلی اشاره کرد. اما بر حسب سلیقه و نوع میکاپ می توان از لنزهای رنگی دیگر نیز استفاده کرد. برای دیدن نمونه های پرفروش و پر استفاده در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

*لنزهای رنگی یخی نیز یکی از متداول ترین لنزهای رنگی برای استفاده در مراسم و عروسی است که در مقاله لنزهای یخی مناسب عروس به آن پرداخته ایم.

هدف از آرایش و میکاپ عروس ، زیباتر کردن و برجسته کردن چهره فرد نسبت به دیگران است. تفاوتی ندارد نوع آرایش ملایم (لایت) باشد و یا سنگین، میکاپ نوع خلیجی باشد یا اسموکی. بعنوان یک گزینه جذاب، راحت و کم هزینه، استفاده از لنز رنگی برای تغییر رنگ چشم یکی از ابزارهای فوق العاده برای آرایش عروس می تواند باشد.

شاید بزرگترین دلیل افرادی که قصد استفاده از لنز رنگی را ندارند، اذیت کردن چشم و ترس استفاده از لنز چشم رنگی باشد، اما با توجه به نسل جدید لنزهای رنگی در رنگهای فوق العاده زیبا که با مواد اولیه سیلیکون هایدروژل و پلی ماکن ساخته می شود و همچنین رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی لازم، اگر لنز رنگی مناسب و اندازه چشم باشد، احتمالا فرد با گذاشتن لنز در چشم ، بخاطر سبکی و راحتی لنزها، لنزی در چشم خود احساس نخواهد کرد.

البته گاها بدلیل ضعیفی چشم و یا مشکلات دیگر چشمی ممکن است فرد بجای استفاده از عینک در مراسم عروسی، مجبور به استفاده از لنزهای رنگی طبی باشد که علاوه بر درمان برخی مشکلات چشمی، باعث تغییر رنگ چشم نیز می شوند.

  • نام نبردن از لنزهای رنگی دیگر در این مقاله دلیلی بر مناسب نبودن آنها برای استفاده عروس نیست. در انتخاب رنگ لنز، سلیقه شخصی تاثیر بسیاری دارد و لیست زیر صرفا بر اساس آمار فروش و پیشنهاد مشاوره می باشد.

۱- لنز طوسی روشن دور مشکی می رُز برند نور

لنز طوسی سبز مناسب عروس

لنز می رز نور که با رنگ طوسی سبز روشن یکی از زیبا ترین لنزهای رنگی برای استفاده در مراسم عروسی میتواند باشد. این لنز علیرغم بافت طبیعی که دارد با توجه به تناژ روشن و همچنین دور مشکی که دارد باعث ایجاد کمی بزرگنمایی و حالت دادن به چشم می شود.این لنز بیشتر برای آرایش نوع عروسکی و اسموکی استفاده می شود.

۲- لنز عسلی سبز کهکشانی دور مشکی آنیسا برند سلنا

لنز عسلی سبز مناسب عروس

لنز آنیسا سلنا یکی از لنزهای پر استفاده توسط میکاپ کارها برای عروسی و مراسم است که با رنگ عسلی سبز بهمراه رگه های کهکشانی میتواند با آرایش مناسب، جذابیت و زیبایی چشم ها را چند برابر کند.

۳- لنز طوسی سبز رگه دار لائوس برند سلنا

لنز طوسی سبز مناسب عروس

اگر دارای رنگ چشم تیره هستید، لنز لائوس سلنا با توجه به تناژ رنگی که دارد، خیلی باعث تغییر رنگ چشم شما نخواهد شد اما با رگه های سبز و دور محوی که دارد میتواند تغییر و تاثیر زیبایی روی چشم شما بگذارد.لنز لائوس سلنا برای میکاپ های لایت می تواند فوق العاده باشد.

۴- لنز طوسی عسلی آلموند هانی برند آماندا

لنز طوسی عسلی مناسب عروس

لنز آلموند هانی آماندا یکی از پرفروش ترین لنزهای طوسی عسلی که تقریبا با هر نوع میکاپی چه برای استفاده در مراسم عروسی و چه برای استفاده روزانه میتواند فوق العاده باشد.

۵- لنز عسلی طلایی دوردار لنا هازل برند ترسا

لنز عسلی طلایی مناسب عروس

لنا هازل ترسا یکی از محبوب ترین لنزهای میکاپ کارها برای آرایش عروس می باشد که بخاطر فرم عروسکی که روی چهره ایجاد می کند، میتواند برای افرادی که تمایل دارند لنز رنگی تغییر زیادی روی صورت ایجاد کند مناسب باشد.

۶- لنز عسلی طلایی دور مشکی بلونا برند سلنا

لنز عسلی طلایی مناسب عروس

لنز بلونا برند سلنا نیز مانند لنا هازل ترسا یکی از لنزهای مناسب آرایش و میکاپ عروس می باشد با این تفاوت که لنز بلونا برخلاف لنا هازل درصد کمی باعث عروسکی شدن چهره می شود. همچنین بخاطر دور مشکی بودن باعث بزرگنمایی می شود.

۷- لنز سبز آبی دوردار دسی گرین ویکتوریا

لنز سبز مناسب عروس

اگر زمینه چشم سبز دارید و یا به رنگ لنز سبز علاقه دارید میتوانید دسی گرین ویکتوریا را نیز امتحان کنید.این رنگ لنز در چشم فوق العاده زیبا و متفاوت می باشد و میتواند تکمیل کننده هر نوع آرایش و میکاپی باشد.

۸- لنز آبی کهکشانی دور مشکی گلکسی بلو برند گلوریا

لنز آبی مناسب عروس

لنز گلکسی بلو گلوریا نیز بعنوان یکی از لنزهای رنگی تناژ آبی میتواند انتخاب مناسبی برای استفاده در مراسم عروسی خصوصا افرادی که دارای تناژ پوستی روشن هستند، باشد.

برای استفاده از لنز رنگی در عروسی بهتر است نکات زیر را نیز رعایت کنید:

  1. تا حد ممکن خط چشم را روی پلک داخلی چشم خود نکشید. این میتواند لنزهای شما را آلوده کند.
  2. از سایه چشم پودری و ریمیل فیبر استفاده نکنید چرا که میتوانند به لنزهای شما بچسبند و چشم شما را تحریک کنند.
  3. از آرایش هایی که در آنها از مواد روغنی ممکن است استفاده بشود استفاده نکنید.کانسیلرها و فونداسیون های روغنی میتوانند در طول روز به چشمهای شما راه پیدا کنند و با تماس با لنز ها باعث ناراحتی چشم های شما شوند.
  4. اگر از عینک طبی استفاده می کنید و قصد دارید بجای عینک از لنز چشم استفاده کنید، عینک خود را نیز بهمراه خود داشته باشید چراکه ممکن است ، مخصوصا اگر برای بار اول از لنز استفاده میکنید، احساس راحتی نداشته باشید. البته برای جلوگیری از این اتفاق حتما چند روز قبل از مراسم لنز را در چشم های خود امتحان کنید.
  5. قطره چشم نیز همراه خود داشته باشید.گاها افراد اطلاعی از خشکی چشم خود ندارند و یا حتی لنز چشم با توجه به میزان آبرسانی که دارد ممکن است باعث خشکی چشم شود. در این مواقع استفاده از قطره چشم میتواند خشکی حاصل از لنز را برطرف می کند و شما میتوانید ساعت طولانی تری از لنز استفاده کنید.
  6. اگر قصد استفاده از لنز فقط برای یک بار در مراسم را دارید سعی کنید از لنزهای با مدت زمان استفاده کوتاه تر استفاده کنید. مثلا لنزهای روزانه -دیلی که یکبار مصرف هستند.یا لنزهای ماهانه که مدت زمان استفاده کوتاه تری نسبت به لنزهای سالانه دارند. لنزهای با مدت زمان استفاده کوتاه از ضخامت کمتری برخوردار بوده و همین باعث راحتی بیشتر لنز در چشم می شود.

منابع: ۱

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *