چه رنگ لنزی به پوست گندمی میاد؟ (+۱۱محصول)

لنز مناسب پوست گندمی

رنگ پوست می تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب رنگ لنز چشم رنگی باشد. فرقی نمی کند که دنبال لنز رنگی برای زیبایی یا طبی باشید، اگر در فکر خرید لنز رنگی باشید قطعا یکی از چالش های شما انتخاب رنگ لنز و مناسب بودن آن در چهره شماست.

اگر شما هم دنبال این هستید که لنز چه رنگی به پوست گندمی میاد ، احتمالا بهترین رنگ لنز برای پوست گندمی ، طوسی ، طوسی سبز ، طوسی عسلی ، تناژهای تیره سبز و آبی و همچنین عسلی قهوه ای باشد، اما لنزهای رنگی دیگر را هم می توانید با توجه به رنگ پس زمینه چشم ، رنگ مو و در کل آرایش و سلیقه خود انتخاب کنید.

انواع رنگ پوست

در ادامه ۱۱ لنز چشم رنگی مناسب پوست گندمی را معرفی میکنیم که هم برای مصارف زیبایی و هم طبی(برای چشم های ضعیف) میتواند کاربرد داشته باشد.

  • همچنین اگر دارای پوست سبزه هستید و حتی بدلیل تشابه پوست گندمی با پوست سبزه میتوانید مقاله لنز رنگی مناسب پوست سبزه را مطالعه کنید.

۱- لنز اِن کِی لیو گری

لنز لیو گری از برند اِن کِی یک لنز طوسی سبز دور محو بوده و از لحاظ روشنی متوسط رو به تیره است. با توجه به دیامتر ۱۴.۲ میلی متری، این لنز برای اغلب چشم ها که متوسط و نرمال هستند مناسب می باشد. این رنگ لنز و در کل لنزهای رنگی طوسی میتوانند یکی از مناسب ترین رنگ لنزها برای پوست گندمی و موی مشکی و قهوه ای تیره باشند.

۲- لنز ایفوریا هیزل

لنز هیزل برند ایفوریا با رنگ طوسی عسلی بهمراه دور حاشوری یکی از لنزهای فصلی رنگی می باشد که برای چشم های متوسط رو به درشت مناسب است. در کل لنز طوسی عسلی یکی از مناسب ترین رنگ لنز برای پوست گندمی و موی مشکی است، اما لنز هیزل ایفوریا با موی روشن هم می تواند آرایش زیبایی داشته باشد.

۳- لنز گلوریا گری بژ

لنز گری بژ برند گلوریا یک لنز طوسی سبز روشن بدون رگه و خط و پیکسل یکی از لنزهای روشن مناسب پوست گندمی می باشد. اگر پوست گندمی و رنگ موی روشن دارید این لنز می تواند آرایش شما را تکمیل کند.

۴- لنز کینگ گری آماندا

لنز کینگ گری برند آماندا لنز رنگی طوسی سبز تیره با دور خیلی محو و بافت کهکشانی می باشد. لنز کینگ گری آماندا که مناسب چشم متوسط رو به ریز می باشد با اینکه بزرگنمایی ندارد اما به چشم حالت می دهد. این لنز علاوه بر پوست گندمی و سبزه، برای پوست سفید نیز میتواند فوق العاده زیبا باشد.

۵- لنز سلنا آنیسا

لنز آنیسا برند سلنا یک لنز عسلی بژ بهمراه دور مشکی با بافت خورشیدی کهکشانی است. این لنز با توجه به دوردار بودن به چشم حالت می دهد. اگر موهای بلوند یا روشن دارید، لنز سلنا آنیسا بعنوان لنز عسلی مناسب پوست گندمی میتواند مناسب و تکمیل کننده آرایش شما باشد. خصوصا برای مراسم و یا میکاپ خاص.

۶- لنز ویکتوریا دیوا مار

لنز دیوا مار برند ویکتوریا یک لنز عسلی بژ با دور مشکی می باشد. این لنز بافتی مشابه چشم انسان در رنگ عسلی داشته و بزرگنمایی ندارد. لنز دیوا مار با توجه به رنگ عسلی لنز، با موی مشکی تناسب بیشتری می تواند داشته باشد.

۷- لنز مینی آوا براون

لنز براون برند مینی آوا لنز رنگی عسلی خاکی بدون دور و بدون خط و پیکسل می باشد. این لنز علاوه بر پوست گندمی با دیگر رنگ پوست ها نیز میتواند مناسب باشد. لنزهای رنگی برند مینی آوا دارای کامفورت بالایی بوده و در چشم بسیار راحت و سبک هستند.

۸- لنز لازورد تروپیکال گرین

لنز تروپیکال گرین از برند لازورد یک لنز سبز خاکی بدون دور با بافت شیشه ای می باشد. تروپیکال گرین لازورد علاوه بر مناسب بودن برای چشم های خشک یکی از لنزهای سبز مناسب پوست گندمی می باشد و با موی تیره میتواند فوق العاده باشد.

۹- لنز آرملا کتی مل

لنز سبز خاکی دور محو کتی مل از برند آرملا که بزرگنمایی نیز دارد یکی از لنزهای زیبا برای افراد دارای پوست گندمی میتواند باشد. برای آرایش با این لنز نیز رنگ موی تیره و خرمایی ترکیب مناسبی بوجود می آورد.

۱۰- لنز ایفوریا نیل

لنز نیل ایفوریا یکی از لنزهای جدید فصلی به رنگ آبی طوسی با بافت شفاف بدون دور و خط و پیکسل می باشد. این لنز با رنگ پوست گندمی روشن و رنگ موی خرمایی و قهوه ای میتواند فوق العاده زیبا باشد.

۱۱- لنز اولبا هیون

این لنز یک لنز آبی سبز (آبی اقیانوسی) بدون دور بهمراه بافت بدون خط و پیکسل می باشد. لنز هیون برند اولبا بعنوان یکی از لنزهای آبی مناسب پوست گندمی روشن با موی روشن و یا خرمایی نیز ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

برای انتخاب و خرید لنز رنگی مناسب پوست گندمی ، شما محدود به لنزهای رنگی اشاره شده نیستید و با توجه به نوع استفاده و آرایش، اغلب لنزهای رنگی می توانند با پوست گندمی ست شوند. در پایان نکته ای که باید به آن توجه داشت رنگ پوست فقط یکی از عوامل انتخاب و خرید لنز رنگی است و مواردی چون نسخه پزشک، رنگ طبیعی چشم، رنگ مو و نوع آرایش و میکاپ نیز در خرید لنز رنگی دخیل هستند.

منابع کمکی : ۱

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *