پر فروش ترین رنگ لنز کدام است؟

پر فروش ترین لنز رنگی

لنز چشم رنگی در رنگهای متنوعی عرضه می شود. نه تنها رنگ های متفاوت بلکه طرح های متفاوتی ممکن است هر کدام داشته باشند. داشتن دور مشکی یا دور محو – بدون دور بودن – داشتن رگه های سفید یا رگه های رنگی – داشتن یا نداشتن ته مایه های رنگی خفیف و … .

برای دانستن اینکه کدام رنگ لنز – حداقل در ایران – پرطرفدار است با ما همراه باشید.

لنزهای رنگی از لحاظ رنگ اصلی به ۵ دسته زیر تقسیم می شوند:

  • لنز طوسی خاکستری
  • لنز قهوه ای ( لنزهای عسلی از نوع لنزهای قهوه ای روشن محسوب می شوند.)
  • لنز آبی
  • لنز سبز
  • لنز هالووینی (فانتزی)

دیگر رنگ های لنز مثل یخی – عسلی – کاراملی – فندقی و … به نوعی ترکیب یا انشعابی از این رنگ ها هستند.بعنوان مثال لنزهای یخی نوعی ترکیبی از لنزهای طوسی روشن و آبی یخی می توانند باشند.

انتخاب لنز رنگی با توجه به رنگ پوست

انتخاب و خرید لنز رنگی معمولا با توجه به رنگ پوست و دیگر ویژگی های فرد صورت میگیرد. در حقیقت هر رنگ لنزی به هر رنگ پوست و آرایشی ممکن است نیاید و چهره شخص را غیر طبیعی نمایش دهد. از اینرو افراد اغلب رنگ لنزی را انتخاب می کنند که خیلی باعث تغییر عجیب و غیر طبیعی چهره نشود.

بعنوان مثال لنزهای آبی و یخی شاید برای همه تناژها مناسب نباشد و بیشتر افراد دارای پوست و موی روشن از آنها استفاده کنند، اما لنزهای تیره با توجه به رنگ چشم طبیعی اکثر مردم که تیره است میتواند مناسب اکثر افراد باشد.

لنزهای طوسی عسلی

لنزهای طوسی عسلی به خاطر تیرگی و ترکیب آن با رنگ عسلی و قهوه ای که علاوه بر نزدیک بودن به رنگ چشم طبیعی ، باعث تغییر ظریف و زیبای رنگ چشم طبیعی می شود، مناسب اکثر تناژهای رنگی است که همین موضوع باعث استقبال اکثر استفاده کنندگان لنز رنگی از این رنگ شود.

لنز رنگی طوسی عسلی از برندهای مختلف با طرح و سایه های متفاوتی از روشنی و تیرگی- بطور میانگین – یکی از پرفروش ترین رنگ های لنز رنگی در ایران می باشد. این رنگ لنز با توجه به ویژگی هایی که گفته شد یکی از لنزهای محبوب چه برای استفاده در یک شب مراسم و چه برای استفاده روزمره و طولانی مدت است.

طبیعی بودن یا تغییر زیاد

در حقیقت خواست اکثر افرادی که بصورت مداوم و روزانه از لنز رنگی استفاده می کنند، طبیعی بودن و پوشش ملایم یا تغییر محسوس توسط لنز رنگی مورد علاقه شان است. مثلا ممکن است لنزهای عسلی روشن یا حتی لنزهای دارای دور مشکی چشم و چهره فرد را از حالت طبیعی و عادی خیلی خارج کند.

نکته: برای استفاده روزمره از لنزهای رنگی ، باید لنز چشم را هر روز با مایع لنز شستشو داد و پاکسازی کرد. چرا که لنزها در تماس مستقیم با هوا و سطح چشم دچار آلودگی می شوند و باید پاکسازی شوند.

علاوه بر لنزهای رنگی طوسی عسلی ، نوع طبی رنگی این رنگ نیز توسط برخی برندها ارائه می شود که میتواند به جای عینک های طبی مورد استفاده قرار گیرد و دید مشابه عینک و در عین حال کاملا شفاف و وسیع تری به استفاده کننده بدهد.

جمع بندی

لنزهای طوسی عسلی از محبوب ترین لنزهای رنگی هستند و در کنار دیگر رنگ لنزها مثل طوسی سبز و عسلی طوسی و سبز عسلی از پرفروش ترین رنگ لنزها به حساب می آید. البته نباید فراموش کرد که قبل از خرید لنز رنگی باید به چشم پزشک مراجعه و نسخه مخصوص خود را تهیه کرد. چرا که خرید لنز رنگی بدون نسخه چشم پزشک میتواند به چشم آسیب برساند و موجب نارضایتی از خرید شود.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *