آشنایی با برند لنز چشم رنگی و طبی ایفوریا

لنز برند ایفوریا

لنز ایفوریا یکی از برندهای لنز چشم رنگی و طبی ساخت کشور کره جنوبی می باشد که در ایران عرضه شده است. این برند در سری جدید لنزهایی که ارائه داده ، علاوه بر دارا بودن رنگ های زیبا، تمرکز خود را روی طبیعی بودن هر چه بیشتر لنزها گذاشته است.

  • قبل از خرید لنز چشم حتما به چشم پزشک مراجعه و نسخه چشم خود را داشته باشید.

لنز طبیعی

موضوع طبیعی بودن لنز های رنگی به نوعی یکی از نقص ها و خلا هایی بود که تا امروز برندهای تولید کننده لنز رنگی با آن روبرو بودند و چه بسا هنوز نیز هستند. اگر چه برخی برندهای لنز چشم مانند آماندا (amanda) و اِن کِی (nk) نیز دارای لنزهای رنگی طبیعی-نمای فوق العاده زیبا هستند.

اما چیزی که لنز چشم رنگی ایفوریا را با دیگر برندها متمایز می کند ، شاید بتوان گفت بافت رنگی رگه دار شبیه چشم انسان و تنوع رنگی لنزهای محبوب می باشد.

لنزهای فصلی ایفوریا

لنزهای سری فصلی ایفوریا در ۹ رنگ فوق العاده زیبا و در نوع رنگی پلانو ارائه می شود.بعضی از این رنگها به نوعی گلچین لنزهای رنگی محبوب و زیبای دیگر برندها می باشد. مشخصات سری فصلی این برند در دیامتر ۱۴.۲ و انحنای ۸.۶ میلیمتری با آبرسانی ۳۸% و هچنین مدت زمان استفاده سه ماهه می باشد.

لنزهای سالانه ایفوریا

لنزهای سالانه ایفوریا هم در نوع رنگی پلانو بدون نمره و هم در نوع طبی رنگی نمره دار ارائه می شود.دیامتر این سری از لنزهای ایفوریا ۱۴ و دارای انحنای ۸.۶ میلیمتری می باشند. مدت زمان مصرف این لنزها سالانه است. اما باید توجه داشت که لنز چشم ماده ظریف و بسیار شکننده ایست (قابلیت پاره شدن لنز در اثر برخورد با ناخن یا جسم تیز) ، از اینرو اگر گفته می شود لنز مدت مصرف سالیانه دارد، باید مراقبت و نگهداری های توصیه شده را رعایت کرد تا بتوان به آن اندازه از لنز استفاده کرد.

کاتالوگ لنز سالانه ایفوریا

سری لنزهای سالانه ایفوریا دارای پنج لنز رنگی در رنگهای طوسی و عسلی به نام های زیر می باشد:

  • کارولینا
  • آملیا
  • لاریسا
  • آیهان
  • اِما

دانلود کاتالوگ لنز سالانه ایفوریا

  • برای مراقبت و نگهداری از لنز چشم استفاده از مایع لنز چند منظوره یک ضرورت است و بدون مایع لنز مناسب هم به چشم خود ممکن است آسیب بزنیم و هم عمر مفید لنز را کوتاه تر کنیم.

برند لنز ایفوریا با توجه به ویژگی هایی که دارد و همچنین قیمت رقابتی نسبت به برندهای قدیمی تری چون دهب و سولوتیکا این روزها هم برای مجالس و جشن ها و هم برای مصارف روزانه در دانشگاه یا محیط کار میتواند مناسب باشد و مورد استفاده قرار گیرد

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *