۱۰ لنز رنگی مناسب پوست سفید

10 لنز رنگی مناسب پوست سفید

خرید و استفاده از لنز رنگی یکی از راه های آسان، ظریف و تقریبا ارزان برای آرایش، میکاپ و تغییر ظاهر افراد محسوب می شود. اما انتخاب هر رنگ لنزی ممکن است ما را به نتایج دلخواهمان نرساند. یکی از ویژگی هایی که میتواند ما را در خرید لنز رنگی مناسب کمک کند رنگ پوست صورت و تناژ آن است.

رنگ تناژ افراد به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  • تناژ سرد
  • تناژ گرم
  • تناژ خنثی

اگر پوست شما جزو تناژ سرد است و چهره روشن و سفیدی دارید، لنزهای طوسی ، آبی، سبز و حتی یخی و عسلی روشن می توانند ترکیب مناسبی برای چهره شما باشند. فقط باید دیگر ملاک های انتخاب و استفاده از لنز رنگی را سنجید. چرا که موارد دیگری مثل رنگ مو ، طبیعی بودن یا غیر طبیعی بودن (به عنوان مثال بعضی انتظار دارند لنز رنگی چهره آنها را بیش از حد عروسکی کند) و مدت زمان استفاده نیز در انتخاب رنگ لنز می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

* در حقیقت برای افراد دارای پوست سفید اکثر رنگ لنزها میتواند مناسب باشد.

همچنین در مقاله لنز رنگی مناسب پوست سبزه به بررسی چند لنز رنگی مناسب تناژ گرم پرداختیم.

۱۰ لنز رنگی برای تناژ سرد و پوست سفید

در اینجا ۱۰ لنز رنگی برای افرادی که تناژ سرد و پوست سفید دارند معرفی می کنیم که میتوانید با انواع آرایش و میکاپ از آن ها استفاده کنید.

۱- لنز مینی آوا بلو – MINI AVA blue

لنز چشم رنگی بلو از برند مینی آوا یک لنز سالانه با رنگ آبی اقیانوسی بدون دور است که کاملا می تواند مناسب پوست سفید باشد. این لنز بخاطر رنگ تیره و تناژ زیبایی که دارد روی اکثر چهره ها میتواند مثل یک لنز طبیعی در چشم باشد و بصورت روزانه و مداوم مورد استفاده قرار گیرد.

۲- لنز اِن کِی لیو کوکو – NK lio coco

لنز چشم رنگی لیو کوکو از برند ان کی یک لنز ۶ماهه و سالانه با رنگ قهوه ای عسلی بدون دور است. اگر پوست سفیدی دارید و دنبال آرایش گرم هستید، لنز لیو کوکو اِن کِی میتواند کاملا برایتان مناسب باشد. این لنز رنگی فوق العاده در چشم راحت بوده و میتواند مناسب افرادی باشد که چشم هایی حساسی دارند.

۳- لنز لولیتا کریستال – LOLITA crystsal

لنز چشم رنگی کریستال از برند لولیتا یک لنز ۶ ماهه با رنگ طوسی سبز روشن که طوسی روشن آن غالب ،با سایه کوچکی از رنگ سبز و همچنین دارای مرکز با ته مایه کمرنگی از عسلی می باشد. این لنز یکی از لنزهای محبوب برای استفاده در مراسم و مخصوصا عروس می باشد.

۴- لنز ایفوریا کارولینا – EUPHORIA carolina

لنز چشم رنگی کارولینا از برند ایفوریا یک لنز سالانه با رنگ طوسی آبی با رگه های کم رنگ سفید می باشد. لنز کارولینا ایفوریا از معدود لنزهای رنگی است که به هر چهره ای با هر تناژی می تواند زیبایی ببخشد و کاملا مناسب استفاده هم برای مراسم و هم روزانه و مداوم است.

۵- لنز ویکتوریا مارون گرین – VICTORIA maroun green

لنز مارون گرین برند ویکتوریا یک لنز ۶ماهه و سالانه با رنگ سبز عسلی که سبز آن تیره و با دور محو می باشد.ترکیب این لنز با پوست سفید و آرایش لایت میتواند زیبایی منحصربفردی برای شخص ایجاد کند.البته ذکر این نکته ضروری است که این لنز دارای اندازه دیامتر ۱۴.۵ میلی متر و دارای انحنای ۸.۷ میلیمتری می باشد.

۶- لنز لورنس پال گری – LORANS pale gray

لنز پال گری از برند لورنس یک لنز سالانه به رنگ طوسی عسلی می باشد. این لنز بسیار زیبا از برند شناخته شده لورنس برای افرادی که دارای پوست سفید هستند می تواند زیبایی فوق العاده ای به همراه داشته باشد.این لنز بخاطر رنگ زیبا و کیفیت بالایی که دارد مناسب استفاده روزانه برای دانشگاه و محل کار نیز می باشد.

۷- لنز ایفوریا لاریسا – EUPHORIA larisa

لنز لاریسا از برند ایفوریا یک لنز سالانه با رنگ عسلی قهوه ای رگه دار می باشد.لنز لاریسا با توجه به رنگ عسلی رگه دار و همچنین کامفورت و راحتی بالایی که دارد ، برای کسانی که پوست سفید دارند و لنز عسلی می پسندند، میتواند ترکیب زیبایی باشد.

۸- لنز مینی آوا گری – MINI AVA gray

لنز طوسی رنگ مینی آوا گری یکی از لنزهای زیبا مناسب افراد دارای تناژ سرد و پوست سفید می باشد. این لنز با رنگ طوسی روشن بهمراه ته مایه سبز کم رنگ کاملا با چهره رنگ سفید ترکیب و تکمیل می گردد.

۹-لنز آماندا آلموند بلو – AMANDA almond blue

لنز آلموند بلو از برند آماندا یک لنز ۶ ماهه به رنگ آبی آسمانی روشن، یکی از لنزهای آبی زیبایی است که برای افراد دارای تناژ سرد و پوست سفید مناسب می باشد.

۱۰- لنز سلنا یوتا – SELENA utah

لنز یوتا برند سلنا به رنگ عسلی دور مشکی یکی از لنزهای سالانه می باشد که هم به صورت پلانو بدون نمره و هم بصورت طبی رنگی برای چشم های ضعیف کاملا برای پوست رنگ روشن و سفید مخصوصا جهت استفاده در مراسم میتواند مناسب باشد.

انتخاب رنگ لنز چشم برای پوست سفید بیشتر به سلیقه و نوع آرایش و استفاده فرد دارد. چنانکه اکثر لنزهای رنگی با رنگ پوست سفید می توانند فوق العاده زیبا باشند.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *