لنز چه رنگی به پوست سبزه میاد؟(+ محصول)

چه رنگ لنزی برای پوست سبزه مناسب است؟

رنگ پوست غالب ما ایرانی ها گرم ، سبز و گندمی می باشد و در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ لنز مناسب برای پوست سبزه چیست؟

یکی از نکات مهم در خرید لنز رنگی ،انتخاب رنگ لنز متناسب با رنگ پوست و مو است. اما گاها ممکن است شخصی با دیدن لنز در چشم نفر دیگر، از آن لنز خوشش بیاید و تصمیم بگیرد که آن رنگ لنز را تهیه کند و روی چشم خود استفاده کند، غافل از اینکه شاید آن لنز برای تناژ چهره اش مناسب نباشد و با آن لنز چشم حتی باعث غیرطبیعی دیده شدن چهره خود شود.

لنز برای پوست سبزه

*اگر پوست رنگ گندمی دارید می توانید علاوه بر لنزهای رنگی مناسب پوست سبزه ، لنزهای رنگی لنز مناسب پوست گندمی را نیز مرور کنید.

معمولا افراد لنز رنگی ای را انتخاب می کنند که چهره شان را از حالت طبیعی خارج نکند و به نوعی کمترین تغییر را از حالت طبیعی چشم داشته باشد. از این رو افراد با رنگ پوست سبزه با توجه به رنگ و درجه سایه چهره شان یکی از لنزهای رنگی زیر را ممکن است انتخاب کنند:

  • لنز عسلی
  • لنز طوسی
  • لنز فندقی
  • لنز سبز با سایه تیره
  • لنز آبی با سایه تیره

– لنز عسلی برای پوست سبزه :

لنز عسلی یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که پوست سبزه دارند (خصوصا کسانی که رنگ طبیعی چشمشان نیز تیره است). البته با توجه به درجه تیرگی و روشنی انواع مختلفی از لنزهای عسلی برای انتخاب وجود دارند که در اینجا چند مورد از بهترین لنزهای رنگی عسلی برای پوست سبزه را معرفی میکنیم:

لنز عسلی برای پوست سبزه
لنز عسلی برای پوست سبزه

– لنز طوسی برای پوست سبزه :

 لنز طوسی خاکستری همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای هر رنگ چهره ای محسوب می شوند و افراد با پوست سبزه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. البته درجه های روشن از لنزهای طوسی ممکن است (کاملا بر حسب سلیقه) بیشتر به پوست سبزه بیاید. مثلا لنز طوسی عسلی که از مناسب ترین لنزها برای پوست سبزه محسوب می شوند.

– لنز قهوه ای برای پوست سبزه :

لنزهای رنگ قهوه ای و زیر مجموعه های آن مانند فندقی و یا قهوه ای عسلی بخاطر درصد بالای طبیعی بودن و سازگاری بالا یکی از انتخاب های افراد دارای پوست سبزه می باشد.این رنگ لنز نیز مانند لنزهای عسلی روی چشمهای تیره بهتر بنظر می آیند.

لنز قهوه ای و کاراملی برای پوست سبزه

– لنز سبز برای پوست سبزه :

هر چند لنزهای رنگ خالص سبز مکمل خوبی برای پوست های سبزه محسوب نمی شوند و ممکن است چهره را غیر طبیعی نشان دهند اما ممکن است بعضی رنگهای مخلوط آن با رنگهای دیگر به چهره این افراد بیاید:

لنز سبز مناسب پوست سبزه

– لنز آبی برای پوست سبزه :

لنز آبی نیز مانند لنز سبز در رنگهای خالص، ممکن است بر حسب سلیقه گزینه خوبی برای پوست سبزه نباشد اما ترکیب های رنگی آن ممکن است مناسب به نظر آید:

لنز آبی برای پوست سبزه

جمع بندی

انتخاب رنگ لنز یکی از مراحل خرید لنز می باشد که با وجود انواع ترکیبی رنگ های مختلف می تواند به چالش تبدیل شود، اما بررسی آگاهانه و مشاوره با کارشناسان میتواند انتخاب شما را محدودتر و راحت تر کند.

همچنین برای تست حضوری (برخی لنزها) اگر در تهران تشریف دارید به فروشگاه حضوری مراجعه کنید و لنز مد نظر را با خیال راحت انتخاب کنید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

4 دیدگاه برای "لنز چه رنگی به پوست سبزه میاد؟(+ محصول)"

  • نگین در تاریخ
    پاسخ

    چرا لنزهای طوسی عسلی رو تو آف نمیزارین؟

    • سحر ابراهیمی در تاریخ
      پاسخ

      سلام بزودی. ضمن اینکه اگر در اینستاگرام پیج امیرلنز رو دنبال کنید تخفیف های دوره ای میزاریم

  • پروانه در تاریخ
    پاسخ

    سلام من سه ساله دهب لومیرگری استفاده میکنم کدوم یکی از اینا میتونه جایگزین اون باشه؟

    • سحر ابراهیمی در تاریخ
      پاسخ

      سلام. لنزهای دهب دیامترشون یکم بزرگه و شاید هر لنزی از این لیست مناسب شما نباشه. برای مشاوره بهتر به دایرکت اینستاگرام امیرلنز و یا شماره واتساپ گذاشته شده پیام بدید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *